ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Kapcsolat:
Cég neve: Ape Regina Kft.
Postázási címe: 1065 Budapest, Podmaniczky u. 18. fsz.
Székhelye: 1065 Budapest, Podmaniczky u. 18. fsz.
Telefon: +36 30 779 7545
Email: info@aperegina.hu
Adószám: 23425679-2-42
Cégjegyzékszám: Cg.01-09-965085
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tárgyát a Ape Regina étterembe történő foglalás, fogyasztás, fizetés, alapvető viselkedési szabályok képezik. Az ÁSZF minden fogyasztó Vendégre nézve kötelezőek. Az ÁSZF ismeretének hiánya nem mentesít az abban foglaltak alól.
Asztalfoglalás:
Az asztalfoglalás minden esetben regisztrációhoz kötött.
A regisztráció a +36 30 779 7545 telefonszámon, online vagy emailben kezdeményezhető.
A Megrendelő köteles a regisztráció során kollégáink által a kért személyes adatokat (név, email cím, telefonszám), valamint számlázási adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
A Megrendelő személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik.
A Megrendelő jogosult a regisztrációját bármikor törölni a Szolgáltatónak az info@aperegina.hu email címére küldött üzenetben.
A regisztráció törlését Szolgáltató megfelelő azonosításhoz és ahhoz köti, hogy a törlésre vonatkozó email a Megrendelő fiókjához megadott email címről érkezzen, hogy biztosan megállapítható legyen, hogy a regisztráció törlését az arra jogosult kezdeményezte.
A Megrendelő felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
Asztalfoglalás online:
A Szolgáltató által meghatározott létszám esetében Megrendelő online foglalása esetében bankkártya adatai megadása szükséges 5000 ft / fő letéti összeggel. Az online foglalás csak a bankkártya adatok megadása után érvényes, a Szolgáltató foglalási rendszere által küldött visszaigazoló emaillel.
A Megrendelő bankszámláján semmilyen pénzmozgás nem történik, csak abban az esetben, ha a Megrendelő nem érkezik meg és a foglalás a határidőn belül nem kerül lemondásra. A lemondás a foglalt időpontot minimum 12 órával megelőzően díjmentes. A 12 órán belül lemondott foglalások esetében a Szolgáltató jogosult az 5000 ft / fő letéti összeg felszámításra.
Asztalfoglalás emailben:
20 fő felett a Megrendelő kizárólag e-mailben, az info@aperegina.hu e-mail címre küldött emailben tud asztalt foglalni.
20 fő felett Megrendelő kizárólag foglaló megfizetésével tud asztalt foglalni. A foglalás csak a foglaló összeg beérkeztét követően a Szolgáltató visszaigazolásával együtt érvényes.
A Megrendelő részére a Szolgáltató lehetőséget biztosít foglalása megerősítésére olyan formában, hogy a Megrendelő a foglalás teljes-, vagy részösszegét online bankkártyás, átutalásos fizetés vagy helyszíni fizetés igénybevételével saját döntése alapján kiegyenlítse a Szolgáltató részére. Ezt a Szolgáltató a megadott email címre kiállított előlegszámlával, számlával érvényesíti.
Amennyiben a foglalásban szereplő létszámon Megrendelő változtatni kíván a foglalt időpontot legkésőbb 48 órával megelőzően az eredeti létszám maximum 10%-val van lehetősége módosítani, ellenkező esetben a Szolgáltató +/-1 fő létszámkorrekcióját fogadja el.
Elállási jog és a rendelés lemondása:
A kifizetett előleget a foglalás teljes lemondása esetén a visszaélések elkerülése érdekében a lentebb feltüntetett feltételekkel tudjuk visszatéríteni, ezektől eltérő esetekben nem áll módunkban visszafizetni.
Kivételt képez az az eset, amennyiben technikai okból kifolyólag az előleg távozáskor nem vonható le. (pl. késői utalás miatt nem került még éttermünk számláján jóváírásra. Ez esetben távozáskor a teljes egyenleget kell kifizetni.).
Amennyiben váratlan okból kifolyólag az előre egyeztetett időpontban a foglalás nem érvényesíthető, a Megrendelő erről a dátumot megelőző min. 7 nappal köteles az éttermet tájékoztatni, az étterem pedig újabb időpont felajánlásával igyekszik a foglalást más időpontra átírni.
Az időben jelzett időpont módosítás esetén az előleg összegét az új foglalási időpontra számítjuk.
A lemondás feltételei és költségei:
7 – 14 nappal a foglalt időpont előtt – a befizetett összeg 50%-át felszámítjuk,
6 – 0 nappal a foglalt időpont előtt – a befizetett összeg 100%-át felszámítjuk.
A bankkártyáról elutalt előleg összegek készpénzre, számlapénzre, egyéb készpénzt helyettesítő fizető eszközre nem válthatók át. Amennyiben a foglalás az étteremmel egyetértésben törlésre kerül, de a foglalás ellenértéke már megfizetésre került, a bankkártyával előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt szolgáltatás ellenértékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik, árreklamációját kérjük írásban jelezze az info@aperegina.hu email címre.
Az asztalfoglalást a Szolgáltató 15 percig tartja, amennyiben nem kerül a Megrendelő által jelzésre a késés, 15 perc után a Szolgáltató rendszere automatikusan törli a foglalást.
Szolgáltató asztalt hétköznap ebédidőben 2 óra, vacsoraidőben illetve hétvégén 2,5 óra időtartamra biztosít.
A Megrendelő késése esetében a Szolgáltató nem tudja meghosszabítani a Megrendelő étteremben tartózkodásának idejét.
A Szolgáltató konyhája minden esetben 1 órával korábban zár, mint az étterem.
Fizetés:
Megrendelő számára a számlabontás 4 fő felett nem lehetséges.
Szolgáltató Áfás számlát csak a fizetést megelőzően állít ki, utólagos kiállításra nincs lehetőség.
Megrendelő számára a számla végösszegének utólagos rendezésére nincs lehetőség, Megrendelő a fogyasztást legkésőbb a fogyasztást követően a helyszínen rendezni köteles.
Szolgáltató a fizetést követően reklamációt nem fogad el a Megrendelő részéről. Szolgáltató az általa feltüntetett mértékű szervízdíjat számít fel, amely megfizetése a Megrendelő részére kötelező érvényű.
Szolgáltató az árváltoztatásra való jogát fenntartja.
Ajándékutalvány vásárlás:
Az utalvány érvényességi ideje a vásárlástól számított 1 év. Az utalvány készpénzre nem váltható. Az ajándékutalvány kibocsátási értékénél kisebb értékű szolgáltatás igénybe vétele esetén a végösszeg és a kibocsátási érték közötti különbséget a szolgáltató készpénzben nem téríti vissza. Nagyobb értékű szolgáltatás igénybevétele esetén a végösszeg és a kibocsátási érték közötti különbözet a helyszínen megfizetendő. Az utalvány egyszeri felhasználásra érvényes, amint az utalványhoz tartozó sorszám felhasználásra kerül az utalvány érvénytelenné válik. A felhasználási idő leteltét követően az utalvány érvénytelenné válik, a felhasználási idő nem meghosszabbítható. Az ajándékutalvány fizetéskor nyomtatott vagy elektronikus formában bemutatandó.
Alapvető viselkedési szabályok:
A Szolgáltató 18 éven aluli és ittas vendéget szeszesitallal nem szolgál ki.Szolgáltató károkozás, lopás esetében hatósági feljelentést tesz.Szolgáltató a Megrendelő részére extra költségként takarítási díjat számíthat fel, amennyiben a Megrendelő nem az általánosan elvárható módon, az éttermi etikett szabályainak megfelelő módón jár el.
Szolgáltató jogosult a Megrendelő távozását kérni, amennyiben a megrendelő az általánosan elvárható magatartási normáknak nem tesz eleget, a többi vendéget zavarja.
Allergia, ételérzékenység:
Súlyos életérzékenység, allergia esetében semmiképpen nem ajánljuk az étteremben történő fogyasztást. Amennyiben a Megrendelő a fogyasztás mellett dönt Szolgáltató nem vállal felelősséget a Megrendelő saját döntése alapján választott étel miatt kiváltott allergiás reakciók miatt.
Szolgáltató a tőle elvárható módon minden allergén információt biztosít.